

Hvis vi ikke kan motta varen, kan vi ikke ordne utskifting eller reparasjon.ĥ. da det sannsynligvis vil medføre importavgift når det når toll, og det kan også bli forsinket under fortollingsprosessen. Send varen tilbake til oss via lokalt postkontor i stedet for ekspresservice som DHL, UPS, TNT, FEDEX. Fraktavgiften for å sende varen tilbake til oss blir betalt av kunder bortsett fra DOA og brutt innen 3 dagers situasjoner.Ĥ.

Under alle de ovennevnte situasjonene vil enhver videresending eller refusjon kun bli gjort etter at vi har mottatt den returnerte varen, bekreft at varen er i god situasjon og bekreft at problemene er de samme produksjons- eller forsendelsesproblemene som kundene beskrev.ģ. Vi vil ikke være ansvarlig for retur hvis du sender den tilbake til oss i henhold til returadressen på den opprinnelige pakken vi sendte deg.Ģ.

Alle kunder må bekrefte med vår kundeservice eller selger om returadresse og detaljer før du sender den defekte varen tilbake til oss. Vi vil bare tilby rådgivningstjenester for å hjelpe deg med å løse problemet.ġ. Hvis varen er feil etter 3 dager etter levering eller 30 dager etter forsendelse (Brasil og Russland er 40 dager etter forsendelse), vil vi ikke gi noen refusjon, sende på nytt eller reparere service. Kunstige faktorer som demontering, misbruk, dråper, krasjer eller fall, vannskader, uoffisiell firmware eller programvaremodifikasjoner eller andre årsaker til skade dekkes ikke. Kunder kan diskutere dette med kundeservice for å komme til enighet. Hvis problemet kan løses på andre måter, for eksempel oppgradering av systemet eller reservedeler, kan vi tilby annen kompensasjon. Når vi mottar den og bekrefter varens problem, ordner vi en erstatning eller refunderer deg.

Eventuelle ytterligere kostnader under returprosessen vil være på din bekostning. Fraktgebyret vil bli refundert til deg etter at den returnerte varen har ankommet vårt lager med kvitteringen. Vi dekker kostnaden for portoavgiften du betaler for å returnere varen til oss. Hvis varen er feil på grunn av en produksjonsfeil innen 3 dager etter levering eller 30 dager etter forsendelse (Brasil og Russland er 40 dager etter forsendelse), ordner vi å sende på nytt eller tilbakebetale avhengig av hva du foretrekker. I disse tilfellene trekker vi skatten vi trenger å betale fra refusjonen du vil motta. Merk: Under returforsendelsen er du ansvarlig for eventuelle tollgebyrer eller tariffer for å returnere varen. Vi vil tilbakebetale prisen du betalte trekke fra alle fraktkostnader etter at vi har mottatt varen, sjekket tilstanden og sørget for at det originale tilbehøret er inkludert (alle elementene må være riper). Du må betale hele kostnaden for å sende varen tilbake til oss og den opprinnelige forsendelsen betalt for å sende varen til deg. Når vi har bekreftet tilstanden, skal varen returneres til oss. Du må tilby bilder eller videoer for å vise oss at varen er i samme stand som da den ble levert til deg, uten andre skader eller defekte deler. Innen 3 dager etter levering eller 30 dager etter forsendelse (Brasil og Russland er 40 dager etter forsendelse). Hvis du ikke liker varen av en eller annen grunn, kan du Vi vil ha ansvaret for alle returforsendelsesgebyrene.ģ dager ikke liker leker og hobbyprodukter Hvis en vare mangler, vil vi be deg om å betale for dem. Når du returnerer varen, bør den komme med alt inkludert tilbehør som kabel, lader og batteri. Siden disse varene er av høy verdi, kan vi be deg om å sende den defekte varen tilbake. Hvordan pakker vi bestillingen din?ĭenne returpolitikken er bare tilgjengelig for underkategoriene av leketøy- og hobbyprodukter.ĭOA (Leker og hobbyprodukter som er defekte ved ankomst) Forsikre deg om at varene kommer i sikkerhet. Vi sørger for at varene dine er godt pakket med passende emballasjemateriale.
